VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
Pojištění CK
Cestovní pojištění - podmínky
Cestovní pojištění - info
Časté dotazy
EXTREM TOUR
s.r.o. (ET) poskytuje svým klientům služby dle ustanovení občanského zákoníku a
zákona č. 159/1999 o poskytnutí služeb cestovního ruchu. Smluvní strany uzavírající
smlouvu o zájezdu (přihlášku) jsou: Extrem Tour s.r.o., Bělohorská 202/827, 169 00 Praha
(dále jen CK) a fyzické či právnické osoby (dále jen klient).
Rozsah služeb poskytovaných ET klientovi je
rozepsán u jednotlivých zájezdů. Rámcově se jedná o dopravu, ubytování,
cestovní pojištění, služby vedoucího zájezdu, zapůjčení map, vařičů a dalšího
materiálu.
REZERVACE: Telefonicky, mailem i
poštou si může klient nezávazně rezervovat místa na zájezdu. Doba rezervace
záleží na dohodě s ET – obvykle bývá 5-7 dní.
PŘIHLÁŠKA
= SMLOUVA O ZÁJEZDU: Pokud máte zájem o některý z našich zájezdů, neváhejte a ozvěte se
nám ať už telefonicky, mailem či poštou, abychom vám mohli zaslat podrobnější
informace k jednotlivým zájezdům, přihlášku a pokyny k zaplacení zálohy.
Další možností jsou naše webové stránky - www.extremtour.cz,
kde najdete přihlášku i veškeré potřebné informace.
Pro zjednodušení další administrativy budeme
cestovní smlouvu nazývat „přihláška“ a abychom vám ušetřili papírování i peníze
za poštovné, stačí, když vše vyplníte v elektronické podobě a zašlete
mailem. Pokud těmito vymoženostmi nedisponujete nebo byste rádi přihlášku
doplnili jak o vlastní, tak o náš podpis, rádi vyhovíme a vše v originálu
zašleme poštou nebo s e po dohodě můžeme sejít u nás v kanceláři nebo
v centru Prahy.
Varianty
přihlášení na zájezd tedy mohou být následující:
-
zájemce o akci vyplní přihlášku na našich webových
stránkách a zašle nám ji elektronicky. V případě, že jsou volná místa a
můžeme zájemce zařadit mezi účastníky, zašleme do 2 dnů klientovi potvrzenou
přihlášku s doplněným variabilním symbolem zpět.
-
zájemci o akci zašleme přihlášku mailem či poštou,
řádně vyplněnou nám ji zašle zpět… dtto.
Vyplněním
přihlášky se v souladu se zákonem o ochraně osobních dat předpokládá, že
klient souhlasí s poskytnutím veškerých uvedených údajů ET, která se
zavazuje je nezneužít. Data budou sloužit k zajištění cestovního pojištění
a zasílání informací o zájezdu a dalších aktivitách ET. Bez data narození nemůžeme zajistit cestovní pojištění!
Přílohou přihlášky je katalog zájezdů ET s popisem
podmínek vybraného zájezdu nebo jiný materiál Extrem Touru obsahující úplný
popis tohoto zájezdu, platné všeobecné podmínky uvedené v těchto
materiálech. Zákazník podpisem přihlášky stvrzuje, že výše uvedené materiály
převzal, seznámil se všemi podmínkami v nich uvedenými a s těmito
podmínkami souhlasí. V případě, že přihlášku zákazník uzavírá ve prospěch
dalších osob, zavazuje se, že převezme všechny povinnosti vyplývající
z přihlášky i za osoby, které zastupuje.
PLATBA: Do 7 dnů od potvrzení
přihlášky je klient povinen uhradit zálohu ve výši min. 50% z celkové ceny
zájezdu. Pokud toto nedodrží, bude přihláška považována za neplatnou. Pokud by
vám platba zálohy dělala, z jakéhokoliv důvodu problémy, je možné se
s ET dohodnout na odkladu či na snížení částky. Doplatek je nutno uhradit
nejpozději 30 dní před začátkem zájezdu.
Platbu může klient provést za všechny
přihlášené osoby najednou a to bankovním převodem, poštovní poukázkou A-V nebo
může částku složit v hotovosti na kterékoliv pobočce Komerční Banky či po
dohodě přímo v ET.
BANKOVNÍ SPOJENÍ: číslo konta 43-3649070277/0100, Komerční Banka - Štefánikova 22, Praha 5
VŽDY je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL =
číslo přihlášky!
Pokud by vám chtěl na dovolenou přispět
zaměstnavatel, rádi vám vystavíme potvrzení o platbě zájezdu či fakturu.
K faktuře potřebujeme veškeré nacionále vašeho zaměstnavatele jako adresu,
IČO atd. a informace, které je nutné na faktuře uvést (ident. č. zaměstnance,
termín, místo rekreace…) – nejjednodušší způsob je objednávka od vašeho podniku
zaslaná na naši adresu.
ZRUŠENÍ PŘIHLÁŠKY - STORNO POPLATKY: Účastník zájezdu má kdykoliv před započetím
akce právo odstoupit z účasti na akci a to VÝHRADNĚ PÍSEMNÝM DOPORUČENÝM
OZNÁMENÍM ET. V případě zajištění náhradníka, oznámí toto neprodleně ET taktéž
písemně nebo na tel. č. 731 018 159. Zrušení účasti nastává okamžikem
doručení tohoto oznámení. Při odstoupení od účasti na akci je účastník povinen
zaplatit ET veškeré náklady, které v důsledku toho ET vznikly, a to až do
skutečné výše těchto nákladů, nejméně však ze stanovené ceny akce:
- více než 80 dní před odjezdem: 5 % (min. 500 Kč)
- 80–61 dní: 10 %
- 60–41 dní: 20 %
- 40–21 dní: 40 %
- 20–11 dní: 60 %
- 10–5 dní: 80 %
- 4 dny až storno v den odjezdu 100 %
Stornopoplatky účastník neplatí, pokud za sebe vyšle
náhradníka nebo dojde ke zrušení akce. V případě zrušení účasti ze zdravotních
či závažných rodinných důvodů má zákazník, který s námi zároveň
s přihláškou sjednal i cestovní pojištění, nárok na 80% stornopoplatků do
max. výše 15.000,-Kč (u zámořských akcí do 100.000,-Kč), které mu proplatí
pojišťovna. Vždy je to na základě lékařského potvrzení.
POTVRZOVACÍ DOPIS: Klient obdrží nejpozději 10
dní před odjezdem potvrzovací dopis s finálními informacemi k zájezdu.
ZVÝŠENÍ CENY a další
ZMĚNY: ET si
vyhrazuje právo zvýšení ceny při změně kursu české koruny o více jak 10%.
Stejná podmínka platí pro náklady na dopravu. Navýšení ceny zájezdu do 10% není
důvodem ke zrušení přihlášky.
S ohledem na návaznou dopravu trajektem
či letecky si ET vyhrazuje právo změny doby či data odjezdu. Při autobusových
zájezdech změna času odjezdu v rámci daného dne a při leteckých akcích
změna data odletu v rozmezí 2 dnů není důvodem ke zrušení přihlášky.
Vedoucí zájezdu
si vyhrazuje právo změny programu dle počasí, místních nevlídných podmínek či
komplikací.
POJIŠTĚNÍ: Každý účastník zájezdu pořádaného Extrem Tourem má
u České Pojišťovny sjednáno „POJIŠTĚNÍ LÉČEBNÝCH VÝLOH V ZAHRANIČÍ“ neboli
„CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ“, ze kterého se hradí výdaje za ambulantní či
nemocniční ošetření, hospitalizaci, léky či transport. V rámci cestovního
pojištění je i pojištění pro případ storna, poj. odpovědnosti za škody na
zdraví i věcech způsobené třetí osobě i pojištění zavazadel. Připojištění je
zbytečné.
Pokud cestovní pojištění máte již sjednané
nebo byste si rádi vybrali jiné, uveďte tuto skutečnost do přihlášky. Odečteme
vám cenu pojištění z ceny zájezdu. Zavazujete se tímto, že řádné cestovní
pojištění i s ohledem na případnou sportovní náplň zájezdu máte zajištěné.
Nezapomeňte zároveň na pojištění pro případ storna zájezdu, kterého se tímto
také vzdáváte.
Výjimkou
jsou zájezdy partnerských CK, kde není pojištění v ceně, ale je možno ho
přiobjednat.
Ohledně výhod našeho členství v EU a
pojištění na celém jejím území, to není bohužel zas tak jednoduché. Pojištění
v rámci evropských dohod se většinou vztahuje pouze na ambulantní a nutné
ošetření. Transport do nemocnice, do Čech či jakoukoliv
nadstandardní péči si už musíte hradit sami. Proto, pro váš klid a
bezstarostnou dovolenou, vám i nadále budeme zajišťovat pojištění a budeme
doufat, že ho nebude potřeba.
REKLAMACE: Účastník zájezdu má právo reklamovat služby, které
mu nebyly poskytnuty v plném rozsahu či kvalitě. Účastník je povinen
uplatnit reklamaci neprodleně na místě jejího vzniku, aby mohla být okamžitě
sjednána náprava. Reklamaci uplatňuje u vedoucího zájezdu nebo u poskytovatele
služeb. Opomine-li účastník z vlastní viny na nedostatek poukázat, ztrácí
nárok na náhradu. Pokud se nedostatek nepodaří odstranit na místě, je účastník
povinen si vyžádat u vedoucího zájezdu sepsání reklamačního protokolu, taktéž
na místě. Bez podání písemné reklamace v průběhu akce, nebude na tuto
reklamaci brán zřetel.
Není-li možné vyřídit reklamaci na místě,
musí ji účastník uplatnit u Extrem Touru bez zbytečného odkladu, nejpozději do
30ti dnů od skončení akce. Po uplynutí této lhůty může účastník uplatňovat
nároky jen tehdy, jestliže k nedodržení lhůty došlo bez jeho zavinění, avšak
nejpozději do 1 měsíce od dne, kdy měla být akce ukončena, jinak právo zaniká.
OSTATNÍ USTANOVENÍ: V ostatním platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména
občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele v platném znění.
V případě, že
dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o zájezdu, kupní smlouvy nebo
ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou,
může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní
inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,
Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz
PLATNOST: Tyto všeobecné podmínky
vstupují v platnost podpisem obou smluvních stran od 1.12.2016